emmeny

Alla inlägg under september 2011

Av Emelie - 11 september 2011 22:48

Det var ju inte igår jag skrev, inte ens i förrgår. 


Massa har hänt sedan sist, men ändå inte alltför mycket spännande. Skolan har börjat, jag och Mary har kört hårt ett tag, katterna är galnare än galnast och livet rullar på för snabbt.


Jocke och jag for till Stockholm igår morse. Jag har vart sjuk några dagar men denna turen kunde jag inte säga nej till. Vi åkte nämnligen och hälsade på Salle med familj. Så himla mysigt. Åkte hem till Annette, där det blev kramkalas med henne och Patsy innan vi blev bjudna på frukost. Lagom tills vi var klara kom Olle med Salle, och jösses vilka glädjetjut. Lilla killen vart så glad. Finaste Salle.


Vi tog dogsen på en promenad och sedan blev vi bjudna på lunch på en kolgrill, åt en prima entrecote. Vi for hem sedan och pratade en massa såklart, innan vi tog ut hundarna en sväng igen. Sedan körde Olle ner mig och J till Gamla stan där vi promenerade runt i ett par timmar. J hade aldrig vart där men han verkade nöjd =). Olle kom och hämtade oss sedan och körde tillbaka oss så vi fick säga hejdå till Salle och sedan åka hemåt.


Åkte direkt till stallet och fixade till busan sedan hem och halvdog lite. Var så jäkla slut. 



Idag, hmm. Not much. Bara sånt där everyday pyssel med tvätt och sånt. Ett nödvändigt ont så att säga. Imorrn är det skolfritt, jag ska bara njuta av lugnet. Kanske läsa lite i den underbara boken "växt och djurliv". 



Ovido - Quiz & Flashcards