emmeny

Alla inlägg under juni 2012

Av Emelie - 26 juni 2012 23:54

De sista dagarna har vart lugna. Jag har vart inne i min bok mest. Vädret är inte det bästa men förhoppningsvis kanske det bättrar på sig. Imorgon gör jag stan med syster. Woohoo, rea!

Av Emelie - 26 juni 2012 23:54

De sista dagarna har vart lugna. Jag har vart inne i min bok mest. Vädret är inte det bästa men förhoppningsvis kanske det bättrar på sig. Imorgon gör jag stan med syster. Woohoo, rea!

Av Emelie - 23 juni 2012 15:50

Midsommardagen, en härlig dag för många kan jag tro. Vi hade en trevlig dag igår, hela familjen. Idag är jag lite seg, men det kunde helt klart vart värre :) Jag och Monica skulle ta in våra hästar igår kväll så då följde lillasyster med och tog lite bilder på oss. Så fina. Dock så var det inte helt lätt att muntra upp två hästar som ville in och äta kvällsmat. Men några fina bilder vart det :)


Idag sov jag till halv ett! Shit, har inte sovit så länge på hundra år. Men det var väl värt, somnade inte ordentligt förrän halv fem. Så hittils har det inte hänt så mycket på den här fronten. Får se om vi får besök snart, sedan ut till stallet och sedan till syster för att äta resterna från igår :)

Av Emelie - 21 juni 2012 13:18

Jag for ut till stallet när J kom med bilen igår. Fixade där, sedan hem till duschen och sen ut till Michaela. Det var mysigt, som alltid. Kvällen blev lugn.

Idag vaknade jag tidigt. J åkte till Kalmar och då vaknade jag. Tyckte jag lika gärna kunde gå upp, så jag satte på kaffet och startade ps3an. Vid 9 bröt jag och bytte om och drog ut på en pw. Det var sjukt varmt, men riktigt skönt. Dock ingen mening att jogga. Var iaf genomsvettig när jag kom in.

Resten av förmiddagen har jag spenderat med min bok. Nu måste jag nog ta tag idagen. Har egentligen en massa som ska göras:-)

Av Emelie - 20 juni 2012 14:30

Igår spenderade jag förmiddagen på bästa sätt. Framåt eftermiddagen åkte jag till stallet och mötte upp Monica. Vi pratade lite där sedan for vi till syster en sväng. M åkte hem sedan och jag insisterade på att se fotbollen. Hann iaf se första innan det var dags att fara hem igen.

Nu verkar tvättmaskinen sagt upp sig. Inte okej!

Av Emelie - 18 juni 2012 23:34

Jag och Mary tog oss en tur med Sara och Angel. En lugn skrittur men det räckte för mig och ryggen. Får pröva igen imorgon om det känns okej. Nu är det ryggbälte på!

Av Emelie - 18 juni 2012 15:54

En ny vecka är här. Midsommarveckan. Jag vet inte riktigt vad planen för helgen är, måste höra vad de säger i familjen först.

Det har vårt en lugn dag hittills då jag fortfarande känner av ryggen. Jag har spenderat morgonen med de galna engelsmännen (som glatt försäkrar att jag är mer galen än alla dom tillsammans). Jag har vikt tvätt och läst. Gud vilket spännande liv jag lever. Nu ska jag iaf göra lite kaffe och hoppas att molnen ger sig iväg.

Av Emelie - 17 juni 2012 23:06

Vad är det för folk som flyttat hit? De kom sent en lördagnatt men jag har inte sett dem sedan dess. De hörs desto mer, som nu. Klockan är efter elva och ett febrilt hamrande pågår. Jag är måttligt road men min konflikträdsla gör att jag stannar i soffan. Vem vet vad som händer om jag knackar på?... fortsättning följer...

Ovido - Quiz & Flashcards