emmeny

Alla inlägg under mars 2013

Av Emelie - 2 mars 2013 15:41

Idag var det bokat för korvgrillning med stallet vid lunch, därför var det föga förvånande att se snöflingor falla när jag tittade ut imorse. Vi beslutade att fortsätta enligt planen då stallägarna meddelat att vi kunde vara i ridhuset vid dåligt väder. Precis lagom tills grillen slogs på så kom dock solen fram. Skönt! Massor av korvar grillades och åts upp, kaffe och dricka dracks och samtliga närvarande verkade nöjda med tillställningen. Monica hade med sig syster ut, och mamma och lillasyster kom också hit. Även A och C kom med tjejerna. Så när korven var slut gick vi in till oss. Vi tog oss lite med kaffe och tjejerna i klanen Nylén planerade tjejkvällen nästa vecka. När vi sedan tittade ut ösregnade det! Galet.

 

 

Nu skiner dock solen igen och jag sitter inne på kontoret, jag har sökt lite sommarkurser så jag får se om jag kommer in på någon av dem. Det är en som jag helst vill gå, men vi får se =) Det är bara att hålla tummarna. 

 

 

Vad kan då resten av kvällen bjuda på? Mja jag vet inte så noga. Jag ska gå ut senare och släppa vildhästen i ridhuset och se om hon har lite energi över =)

Ovido - Quiz & Flashcards