emmeny

Alla inlägg under september 2012

Av Emelie - 30 september 2012 23:34

Kan konstatera att vi åkte på rätt dag.

Av Emelie - 30 september 2012 10:24

Vi har haft en bra kryssning. God mat, trevligt sällskap och mycket skratt:-) Jag lyckades dessutom vinna hihi. Vi brukar ju alltid spela bort några kronor på paf-maskinerna och nu hade de en tävling där man satsar 20 kr och den som hade mest kvar efter 20 "klick" vann och är med i utlottning av en iPhone. Och jag som aldrig brukar vinna sopade banan med de andra. Fick iaf med ett paraply och sedan får vi se om det kan bli något mer.

Det var aningen irriterande med alla kameror, de poppade upp hela tiden.

Vi landade i Hallsta vid 18 och fick skjuts hem till en lycklig hund. Senare på kvällen blev det Max:-)

Av Emelie - 30 september 2012 10:10

Av Emelie - 28 september 2012 17:53

Nu har vi intagit hytten. Jag har bytit om och är redo så snart är det väl dags för lite vin :-)

Av Emelie - 27 september 2012 22:58

Det har vart en lugn dag idag. Jag har läst igenom lite böcker, alltid något.

Salle fick busa av sig lite och var nöjd. Släpade omkring på pinnar, eller träd kanske - den ena större än den andra.

På kvällen vart det reunion. Monica är hemma från Östersund över helgen så vi passade på att våldgästa sis ikväll då jag och J åker bort imorrn :-)

Av Emelie - 27 september 2012 10:54

Magen känns lite bättre, men den låter lika illa? Jag sitter nu och pluggar begrepp, uscha. Det går segt. Grymt segt faktiskt.

Min storebror intervjuades i VLT idag då han tillsammans med andra fortfarande söker efter den försvunne mannen. De är värda uppmärksamhet för detta.

:-(

Av Emelie - 26 september 2012 13:09

Jag mår knasigt. Hoppas verkligen inte jag blir magsjuk:-o

Idag fyller J år så jag såg iaf till att han fick en tårta.

Av Emelie - 25 september 2012 23:00

Tittar lite på boondock saints 2. Inte riktigt lika bra som första filmen som är en av mina favorit filmer. Men, den suger alldeles utmärkt som kvällsnöje innan det är dags att sova.

Imorgon har jag utsläpp igen och Michaela skulle komma ut också :-) J är på väg att bli förkyld så får se om han jobbar imorgon. Jag hoppas verkligen jag klarar mig.

Ovido - Quiz & Flashcards