emmeny

Alla inlägg den 1 januari 2012

Av Emelie - 1 januari 2012 14:16

Och nu snöar det =)


Jag kan inte säga att jag är ett fan av nyårsafton. Tvärt om. Jag skulle helst av allt vilja mysa ner mig i soffan med en filt och en film den kvällen. Igår vart det dock rätt lugnt så jag ska väl inte klaga. Hoppas alla mina vänner hade trevligt iaf. Lillasyster sov kvar, så vi ska väl köra hem henne om en stund. Om hon inte vill med till stallet först, fast det tror jag hon vill. Ska nog ta ett litet träningspass på busan. 


Jag ser fram emot det nya året. Det vi nyss lämnat har vart tufft stundvis, men vissa saker har vart guld helt klart. Som att Michaelas lilla gosse kom till världen, charmtrollet nr 1! Och mina NwO-grabbar. De jag kanske spenderar mest tid med och som alltid gör mig på gott humör. Jag har nya drömmar detta år, och nya mål. Vissa av dem kanske ouppnåeliga, andra ska bli verklighet. 


Nu ska jag byta om och åka till busan en stund. =) 


Ovido - Quiz & Flashcards