emmeny

Direktlänk till inlägg 26 maj 2011

utan pizzatallrik.

Av Emelie - 26 maj 2011 22:22

Så idag då. En torsdag, vanlig sådan. Fast jag trodde det var onsdag. 


Vaknade, fixade kaffe, satte igång ps3an och spelade lite grann. Gick si så där idag med, inte helt illa så jag ska inte klaga. Varvade med att poppa musik också. Tog med lite lunch där strax innan tolv och kollade samtidigt på ett avsnitt av grey's, första säsongen. Klassiskt.


Efter att paltkoman släppt en aning åkte jag till Sura. Skulle sno ett par gummistövlar. Där blev jag samtidigt anfallen av en sällskapssjuk best. Han gnydde, studsade och for omkring. Jag var jätte elak, som alltid då jag ständigt tvingar honom att göra tråkiga saker som att sitta still, till exempel. Efter en stunds nedvarvning vart jag ännu elakare. Jag tog fram en glass, som jag åt framför honom. och han fick inte smaka!! Åååh vilket lidande. 


Åkte därifrån hem igen. Packade mina stallsaker, pussade på maken som kom hem och sedan for jag ut till Michaela. Vart kvar där aningen längre än planerat men det var så mysigt, som vanligt. Hennes pluggkompis kom också så det vart massa prat om jobb och upplägg osv. Klockan var nästan halv sju innan jag kom till stallet, och då hade de precis släppt pållarna i sommarhagen så då fick hon vara tyckte jag. Man vet ju inte när hon fick mat sist liksom.


Åkte tillbaka mot Hallsta C och mötte J på Skeppet där det vart en riktig klassiker, Grillbiff med stips och bara lök (dock ingen pizzatallrik, vilket jag ångrade när jag skulle äta sen). Hemma igen vart det en dusch, vilket känns rätt överkurs med tanke på aktiviteterna imorrn. Sedan vart det lite gameplay. Skitbra gick det. 


Nu ska jag lusläsa kartan tills imorrn, vore ju pinsamt om min karavan hamnade vilse.


 
 
Ingen bild

Camilla

27 maj 2011 00:19

Nästan FY SKÄMS för att inte använda pizzatallrik :P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 20 april 2014 23:47


..bokstavligt talat. Efter en hel veckas vila var det idag dags att hoppa upp igen och se hur damen tog det hela. Som en kanonkula visade det sig. Ruskigt mycket energi, lika mycket humör och en svettig och alldeles matt ryttare tio minuter senare. K...

Av Emelie - 17 april 2014 23:40


Dagen har spenderats med Veronica. Hon skulle till stan så vi möttes upp och åt lunch, sen kikade vi på diverse saker. Vi stannade även förbi biltvätten. Inte för att min bil blev så mycket renare (gör om, gör rätt) - den blev dessutom täckt med ...

Av Emelie - 17 april 2014 23:35

Nu är den här; lösviktsgodis-ätar-helgen. Jag har ätit. Tillräckligt. Punkt. Köpte med ett påskägg till J när jag var och handlade, och köpte med lite till helgen i övrigt. Ur den påsen har jag nallat. Blä säger jag nu. Resten av påsen får barnen äta...

Av Emelie - 16 april 2014 23:10


På förmiddagen tog vi oss en promenad, Andersson och jag. Denna gång hade jag lärt av gårdagens hopp och studs som ledde till vissa akuta utfall i gröngräset. Således; grimma av -träns på! Vi gick inte så långt bara upp i skogsbacken och vände. H...

Av Emelie - 16 april 2014 09:21

I söndags eftermiddag när jag skulle borsta den lilla damen var hon halt. Väldigt halt på höger fram. Den plötsliga uppkommen och reaktionen tydde ju i allra högsta grad på hovböld. I måndags var hon fortfarande halt så då fick hon vara inne och fick...

Ovido - Quiz & Flashcards