emmeny

Alla inlägg den 2 augusti 2011

Av Emelie - 2 augusti 2011 22:36

Två dagar senare och jag är verkligen inte på topp. Massa ord för att beskriva hur jag känner men de skiter jag i att skriva ner. 


Det enda positiva med denna dagen var besöket i stallet. Busan hälsade så glatt när jag kom och hämtade henne i hagen. Nöjd som få. Pratade lite med Robin medan jag fixade i ordning henne och han tipsade om en bra skittväg. Så Mary och jag gav oss iväg på en tur. Hon var så toppenduktig. Jag trodde att hon iaf skulle hoppa till ett par gånger när vi är ute så där på okänd mark men inte då. Hon gick hur samlat och fint  som helst. 


   Ute på nya äventyr.


Hon var nöjd när hon fick komma in sedan, passade på att kleta ner mig med gräsdreggel. Åkte hem, duschade, pratade med mamma och nu sitter jag här. Hoppas att alvedonen ska kicka in.

Ovido - Quiz & Flashcards