emmeny

Alla inlägg den 4 augusti 2011

Av Emelie - 4 augusti 2011 22:34

Eftersom läget är ungefär detsamma som sist och jag är måttligt road av allt som händer tänker jag enbart berätta dagens ljusglimtar.


Framåt eftermiddagen åkte jag till Åsby för att leta vattenkanna till stallet. Hittade en plus en liten söt nalle till Oscar. Så jag spontanade till Rallsta. Jag var så välkommen som alltid=) Blev bjuden på muffins och cider. Sedan satt jag och mös i en timme med blixten på armen. Så mysigt.


Kvällens andra var i stallet. Eftersom läget är som det är, hade jag inte tänkt rida men efter jag mockat kom Robin in med Mary och tyckte jag skulle följa med Annica o Fanny ner till paddocken en stund. Annica skulle prova nykomlingen och Fanny skulle släppa Zanzibar. Så jag följde med dem, sedan fick busan också rejsa i paddocken. Jösses vad hon studsade omkring. =) Hon har ju trots allt quarter i sig.


Det var väl dagens ljusglimtar. Hoppas på en soligare (inte bokstavligt) morgondag.

Ovido - Quiz & Flashcards