emmeny

Alla inlägg den 23 februari 2014

Av Emelie - 23 februari 2014 17:44

Det blev ett kort ridpass ute idag. Ungefär 25-30min. Damen är ju inte helt frälst i idén med att rida i skogen, med tanke på alla faror. Hästätande stenar osv. Men trots detta skötte hon sig bra. Inte alltför mycket giraffhoppande och framför allt inga parkeringar med handbromsen i. Faktiskt riktigt njutbart.

När vi kom tillbaka blev det mockning, matlagning och renbäddat i boxen.

Alltid sugen på nå ätbart.

Av Emelie - 23 februari 2014 14:19

Gårdagskvällen var trevlig, som alltid hos M&M. Vi såg två filmer, med varierande betyg kan man säga. Hemma igen vart det bums i säng.

Imorse vaknade vi hyfsat tidigt men drog oss en stund. Jag insisterade på IKEA-frukost så vi tog med oss Michaela, Micke och Oscar dit. Grabbarna försvann sen på egna äventyr medan jag, Michaela och lillgrabben gick en sväng på H&M. Medan de sedan letade sig in på optikern gick jag och köpte lite nödvändigt till Mems.

Nu har jag lyssnat lite på första perioden i hockeyfinalen men orkar faktiskt inte lyssna mer. Det verkar inte som de spelar för guld. Så nu är jag i valet och kvalet om Mems ska vila idag eller imorrn. Mina ridbyxor är blöta efter tvätten så isf blir det longering. Blir nog vila idag och gympa imorrn :-)

Ovido - Quiz & Flashcards