emmeny

Alla inlägg den 17 april 2014

Av Emelie - 17 april 2014 23:40

Dagen har spenderats med Veronica. Hon skulle till stan så vi möttes upp och åt lunch, sen kikade vi på diverse saker.

Vi stannade även förbi biltvätten. Inte för att min bil blev så mycket renare (gör om, gör rätt) - den blev dessutom täckt med pollen två millisekunder efter att jag rullat ut ut båset.


Jag har handlat en del till helgen idag. Förhoppningsvis behövs inget mer. Iaf inga större grejer. Jag hämtade ut mitt paket med mina nya ridstövlar också. Kanon!

[Bild]

Av Emelie - 17 april 2014 23:35

Nu är den här; lösviktsgodis-ätar-helgen. Jag har ätit. Tillräckligt. Punkt. Köpte med ett påskägg till J när jag var och handlade, och köpte med lite till helgen i övrigt. Ur den påsen har jag nallat. Blä säger jag nu. Resten av påsen får barnen äta på lördag.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards