emmeny

Alla inlägg den 17 juni 2012

Av Emelie - 17 juni 2012 23:06

Vad är det för folk som flyttat hit? De kom sent en lördagnatt men jag har inte sett dem sedan dess. De hörs desto mer, som nu. Klockan är efter elva och ett febrilt hamrande pågår. Jag är måttligt road men min konflikträdsla gör att jag stannar i soffan. Vem vet vad som händer om jag knackar på?... fortsättning följer...

Av Emelie - 17 juni 2012 18:16

Söndag. Ryggen är öm, huvudet värker i takt med de tunga molnen på himlen och jag längtar efter en solig dag. Snart kanske?

Vi tog oss till Torshälla under eftermiddagen för att fira Js systerson. Efter det for vi till syster och hämtade en vinkelslip så J kan fortsätta bygga. Jag försöker nu laga lite mat innan stallet. Mer spännande än så blir det nog intepåför stunden tyvärr.

Ovido - Quiz & Flashcards