emmeny

Alla inlägg den 1 februari 2013

Av Emelie - 1 februari 2013 23:22

Det var ju urlänge sen jag skrev något här! Dåligt av mig.

Terminen har startat med buller och bång. Ser fram emot matten, läraren verkar riktigt bra. Språkkursen känns lite si så där än så länge. Vi får väl se. Jag har dragit på mig en liten förkylning, känns inte alls kul men det är inte så illa. Jag försöker tuffa på här hemma ändå. Annat var det i onsdags då jag jobbade. Hade 6 lektioner men var helt färdig efter två. Men dagen gick rätt bra ändå.

Som vanligt är det i stallet jag hänger. Mary och jag har kämpat på riktigt bra denna vecka, det känns bra. Men nu börjar det också närma sig dagen D och det känner jag mig inte redo för!! Än har vi ju tid så det är bara att ge järnet.

Nu är det iaf helg igen så jag ska försöka njuta. Imorgon ska jag rida kashi igen:-) vilket säkert kan ge nya idéer om hur jag ska gå vidare med Mary.

Ovido - Quiz & Flashcards