emmeny

Alla inlägg den 13 februari 2013

Av Emelie - 13 februari 2013 19:09

Min plan denna kväll var att ta tag i pluggandet och sätta mig ner och räkna. Men först skulle jag skriva ut lite papper från läraren. Det gick inte som planerat då skrivaren har gått på strejk. Först kom det tomma blad, sedan bara rubrikerna. Jag insåg att den svarta färgen måste vara slut vara slut trots att den inte varnat, den brukar ju inte skriva ut alls om det är tomt. Jag skrev ut de första dokumenten i grått, funkade någorlunda och hämtade sedan en bläckpatron och bytte. Skrev ut nästa dokument.. som kom ut randigt? Vad kan detta bero på?



Annars idag då? En ganska lugn dag. Mamma och lillasyster kom förbi på eftermiddagen och tog en fika. Jag hade ju dessutom blivit bortskämd av Rebecca som kom med semlor och en Ben&Jerry's till mig =). Lillasyster och jag delade på en semla så jag skulle orka med kvällsmaten som jag nyss tryckt i mig, makaronilåda stod på menyn. Med en lagom matkoma ska jag nu sätta mig och räkna lite.

Ovido - Quiz & Flashcards