emmeny

Alla inlägg den 5 april 2013

Av Emelie - 5 april 2013 19:19

Jag är sjukt trött idag. Förmodligen är det väl omställningen till sommartid som gör det, kroppen är inte i sin normala rutin.

Igår var det skola igen och jag var oerhört motiverad. Faktiskt. Tills jordens mest överdrivet lyckliga lärare kliver in och med sprudlade entusiasm beskriver hur de svenska resultaten sjunker och sjunker. Ja, vi vet. Och det är katastrof. Men det är inte ett dugg motiverande för mig som blivande lärare att få höra om hennes möten med dåliga lärare. Nu ska jag sluta innan jag blir alldeles bitter.

Efter skolan gick vi en sväng på stan och sedan åkte jag hem. Jag tog det lugnt ett tag men när j slutat åkte jag ut till Michaela med min bil. Ica, hem och åt och sedan gick jag ut till stallet. Det var min riddag på Kashi och det gick strålande! En sådan fin liten tjej:-)


Imorse hade jag utsläppet och var så grymt trött. Orkade inte fixa med mat och mockning så jag tog det nu på em istället. Efter en lång powernap. Nu sitter jag i Michaelas kök och väntar på att j ska bli klar med hennes bil. Sedan ska jag väl trolla fram något mat när vi kommer hem. Eventuellt ett glas rött?

Ovido - Quiz & Flashcards