emmeny

Alla inlägg under februari 2014

Av Emelie - 2 februari 2014 12:11

Okej. Nu är frukosten intagen. Sista målet på lite mer än 24 timmar. Om ca två ska jag ta första dosen av laxermedel. Jag vet vart jag kommer att befinna mig, om man säger så. Nästa dos tas kl åtta ikväll. Känns kul. Verkligen.

Morgondagen känns ju som om den kommer vara snäppet värre. Man kan bara hoppas att det hela går över jäkligt fort.

Så idag och imorgon kommer jag vara bitter.

Av Emelie - 1 februari 2014 11:32

Så. Just det ja. Jag jobbar. Mycket. Men som alla säger, den första terminen är den jobbigaste. Det mesta går dock bra. Det är ett grymt arbetslag, där jag trivs mycket bra.

Igår var jag dock hemma. Massor av elever är sjuka i både det ena och det andra. För min del är det nog kroppen som protesterar för att jag kämpade med feber förra veckan och ändå jobbade. Har ont i leder och nacke, och igår spenderade jag större delen av dagen sovande.

Idag tog vi sovmorgon så vi har egentligen inte hunnit med så mycket. J fixade frukost och jag har nyss klätt på mig. Tanken är en tur till kungsåra, för att besöka returbilen. Sedan får vi se. Lugnt blir det iaf. Förhoppningsvis blir det någon god mat då jag från kl 14 imorgon ska fasta. Känns så där lagom roligt.

Ovido - Quiz & Flashcards