emmeny

Alla inlägg den 12 december 2012

Av Emelie - 12 december 2012 23:38

Igår efter lunch rullade jag till min syster. Hon trodde att jag kom för att sno lite kaffe. Föga anade hon den listiga plan jag kokat ihop. För sanna mina ord, den var genialisk! Jag drog med henne på shoppingtur. Vi gjorde Erikslund osäkert!


Åkte till Jysk först. Där hittade jag en ljusslinga till granen -LED ska det vara! Jag hittade även ett par trasmattor i alldeles perfekt färg för köket. Köpte en lång (2,4 m) och en kortare (1,6 m). Besvikelsen var stor när jag kom hem och lade ut dem. De såg verkligen ut som en fis i vinden. Alldeles på tok för smala!

Hur som, så blev nästa stopp Rusta. Där fann jag en julklapp och ett par kängor. Kängorna var ordentligt fodrade och kostade hela 80 kr!! Bra där!!

Se övriga butikerna vart det inte några inköp i, förutom middag på Ikea.

Ovido - Quiz & Flashcards