emmeny

Alla inlägg den 14 december 2012

Av Emelie - 14 december 2012 00:32

Onsdagen bjöd på heldag i skolan. Jag och Rebecca samåkte till Eskilstuna. Vi ska försöka göra det de dagar vi går ungefär lika.

På schemat stod musik denna dag och det var rätt bra. Vi fick sjunga lite och prata musik i undervisningen. Men nästan 40 pers i ett litet rum på 4:e våningen var lite väl mastigt. Lite dålig luft där mot slutet.

Hemma igen gjorde jag stallet direkt och tog en svängom med Mary i ridhuset. Fullt godkänt!:-)

Imorse sov jag så gott. Alldeles för gott. Hade utsläppet och vart sen. Tur i oturen var att Rebecca var därute och på grund av kylan och risken för att vattnet skulle frysa fick i stort sett alla vara inne idag.

När mina bestyr därute var klara kom Michaela och Oscar på besök. Vi lunchade, fikade och pratade. Oscar fick en ny kompis, Lukas tyckte att han var jätte spännande och ville vara med Oscar hela tiden.

Eftermiddagen har jag spenderat med lite småpyssel här hemma. Packat upp lite kläder och sådant.

Imorgon blir det sovmorgon. Bäst att passa på när det inte är något jag måste vakna upp till.

Ovido - Quiz & Flashcards