emmeny

Alla inlägg den 7 maj 2012

Av Emelie - 7 maj 2012 06:59

Välkommen Måndag! Jag hade gärna sett att jag haft möjligheten till sovmorgon denna dag, jag är så sjukt trött.


I lördags for J iväg på förmiddagen så jag passade på att ta tag i lite plugg. Skickade in två uppgifter så vi får väl hoppas att de är okej. Efter lunch där for jag ut till Michaela och Oscar en stund. Pratade, skrattade, busade och fikade =) Vid halv fyra for jag ut till stallet, trodde hästarna skulle vara lite oroliga pga blåsten men de var rätt nöjda.


Lagade mig lite lyxmat i min ensamhet, sedan kom Robbin förbi. Och en liten stund senare kom även J hem. 



Igår var det dags för Stockholm. En underbart solig dag spenderade vi där, jag och Michaela, med Dirty Dancing som huvudmål. Vi strosade lite i affärer innan och tog oss en smarrig lunch, kanske den godaste burgaren jag provat! Vi gick till ett annat ställe för lite dessert och kaffe, men det var ingen höjdare faktiskt. 


Showen var iaf riktigt bra! Jag vet inte vad mer jag kan säga om det faktiskt, det kändes inte på något sätt som en sämre version av filmen och det var väl genomfört, både skådespelare, miljöerna och musiken. Dessutom fanns det utrymme för lite humor:)


Nu ska jag rulla mot praktiken, och hoppas på en skön dag.

Ovido - Quiz & Flashcards