emmeny

Alla inlägg den 21 maj 2012

Av Emelie - 21 maj 2012 22:02

Det var 100år sedan jag skrev sist men jag är ännu vid liv om än knappt. Hade inte något bra flyt i stallet idag. Först parkerade Mary sin fot på min fot, inget litet tramp heller(!) Sedan mosade jag min armbåge så den går inte att sträcka ut. Var på väg ner till ridhuset och Mary skulle springa om mig så jag vek ut armbågen lite, inte hårt eller så men hennes bog måste ha träffat illa i farten. =/ Hoppas att det är bättre imorrn annars blire svårt att köra bil vill jag lova.


Förövrigt har dagen vart bra, solsken och värme -äntligen! Jag lyxade till det lite på eftermiddagen och tog en fika med Michaela på Håkans döttrar. Man måste ju fira att sommaren verkar vara på intåg. Dock kändes det ju på samvetet =/ Men men, lite gott får man väl unna sig?


Annars då? Jo jag har haft fullt upp, och nu mer än vanligt. Vet inte alls hur jag ska få tiden att räcka till. Måste ta igen VFU-dagarna, skriva två texter, läsa tre böcker (varav två ska skrivas om) och skriva en monstertenta innan den 8:e. Jag har att göra, om man säger så.


Förra VFU-veckan var lugn, två dagar städ innan långledigt. Vi rensade ur NO-förrådet och städade rent det, vilket blev skit bra plus att jag fick ett matte-material för förskolan och lite annat NO material. Man tackar! 


Nu ska jag förbereda för morgondagens återkomst till högskolan. :P

Ovido - Quiz & Flashcards