emmeny

Alla inlägg den 11 maj 2012

Av Emelie - 11 maj 2012 07:00

Snart avfärd igen. Är lite piggare idag tror jag. Kan bero på att jag faktiskt tog mig upp direkt istället för att snooza. Han som uppfann snooze-knappen var inte snäll! Jag unnade mig dessutom en dusch denna fredagsmorgon, så det kan också vara en anledning till jag är piggare, vem vet? Imorgon får jag iaf sovmorgon, det är jag värd.


Nu är det slutspurten på VFUn. Förutom att jag har några extrapass så är det sista veckan nästa vecka. Och bara en vanlig skoldag då, eftersom de flesta elever drar ut på prao tisdag och onsdag. Tokigt, men det ger lite extra tid att diskutera med handledaren, plus att vi ska städa NO-preppen. 


Det är fortfarande regningt och grått, jag vill ha sommar och värme. (inte för varmt bara =P)


Nej nu ska jag fara, Välkommen Fredag säger jag.

Ovido - Quiz & Flashcards