emmeny

Alla inlägg den 26 maj 2012

Av Emelie - 26 maj 2012 17:10

Okej, ångesten har lagt sig så nu kan jag väl skriva en liten redogörelse över veckan. Skolan började ju igen, på gott och ont. Älskar min praktikplats men det tar mycket tid, eftersom man förutom att planera lektioner även ska hinna plugga en del. Så det är rätt skönt att kunna beta av de sista skoldagarna nu. Typ tre kvar haha. Men jag ska ju också ha lite vfu under veckan som kommer.


Annars då? Jo, jag förnyade mitt abonnemang så om några dagar får jag hämta ut surfplatta och ny telefon. Inte för att jag ska använda telefonen, men surfplattan ser jag fram emot. Woohoo. Nu kan jag inte ens hitta det paketet på deras hemsida så det verkar som jag var i rättans tid. jag har ju trots allt sugit på den karamellen några veckor.


Mary fick äntligen komma ut i gräshagen. Hon var mer än nöjd med detta, men kom ändå frivilligt när det var dags att hämta henne. Busfia. 

Nu går hon och Leffe ute i gräset hela långa dagarna.



Idag är det lördag vilket innebär intag och kvällsfodringen. Jag kom hem från intaget för en stund sedan, slitsamt. Hela en (!) häst att ta in haha. Men några ska ju in nu till kvällen så det går ju jämt ut. Sopa lite, rida och fodra. Sen får vi se.



Det är ju Eurovision ikväll men jag vet inte om jag får titta på det, kanske kan smita till nån med TV? Ska nog ringa syster. Dock så har jag en trälig huvudvärk som vägrar försvinna. Inte okej. Men, sommaren är ju äntligen här så varför klaga? =)



Ovido - Quiz & Flashcards