emmeny

Alla inlägg den 27 maj 2012

Av Emelie - 27 maj 2012 22:15

Söndagen är nästan slut, vilket innebär en ny "köra-hårt"-vecka. Det blir nog bra trots att det är hundra saker att göra.


Gårdagskvällen spenderades hos syster då J inte var så sugen att se Eurovision. Jag och syster hade det bra trevligt, skrattade så vi grät några gånger, stumma av chock andra gånger. haha. Svensk vinst vart det iaf =)


Idag har jag tagit det rätt lugnt halva dagen även om jag hade att göra egentligen så tyckte jag att det var värt med en slödag. Jag åkte ut till Mary på eftermiddagen och pussade lite på henne i hagen. Hon var så nöjd så. Tog lite fina bilder på tjejen också.


När jag kom därifrån vart det duschen sedan en liten grillning på balkongen, med elgrill givetvis. Hamburgare fick det bli idag, mycket gott. Efter maten gjorde jag mig i ordning och for till syster igen där det vankades födelsedagsfika för min stora systerdotter, hela 25år och även morsdag fika. En trevlig avslutning på kvällen måste jag säga. 


Nu håller jag på att kopiera in mina bilder från telefonen. Minns inte när jag gjorde det sist, och nu hade jag visst över 400 st så bäst att rensa lite kanske :S Men snart blire sängen så jag kommer upp imorrn. Natti natii!

Ovido - Quiz & Flashcards