emmeny

Alla inlägg den 3 december 2011

Av Emelie - 3 december 2011 22:29

Av någon anledning känns det som söndag idag. Men hellre det än att en söndag känns som lördag.


J jobbade idag, de hade inventering så de skulle jobba tills de var klara. Jag spenderade tiden med att spela lite grann. J fick slutade tidigare än planerat så när han kom hem skrevs det en inköpslista och så for vi och storhandlade. Dock vart det inte så mycket som det vanligtvis blir.


Hemma igen satte vi igång med maten, gjorde hemmagjord pizza idag. Mycket gott!! 


Imorgon blir det en trip till Västanfors igen, denna gång med stora sis och hennes granne. 

Av Emelie - 3 december 2011 00:08

Summering av dagen; det har vart rätt så lugnt. Har dock aningens ångest för skolan men tar nya tag på måndag!
Jag fick min julklapp av j idag, en iPhone:D Dock så får jag vänta med att använda den tills mitt sim kommer, hade hoppats att det skulle ha kommit när vi kom hem igen (då jag åkte innan posten kom) men förhoppningsvis måndag.
Det blev dessutom julbord på IKEA. Dock kan jag inte ge det så högt betyg. Jag tror det är så att man helst vill ha sin egna julmat. Den inlagda laxen var god, likaså jansson. Korven och köttbullarna fick okej. Potatisen var lite hård och revbensspjällen lite tunna. Skinkan var jag inte nöjd med, det var nån krydda som jag inte kom överrens med där.
Kvällen har spenderats med stallet, där spångrepen gått av. Sedan spelat ett par matcher innan soffhänget. Nu väntar john blund så jag orkar med morgondagen.

Ovido - Quiz & Flashcards