emmeny

Alla inlägg den 15 december 2011

Av Emelie - 15 december 2011 23:20

Vad har hänt sedan sist? Jo, den stora kalabaliken har infunnit sig. Dvs en vecka kvar till jul. Detta innebär 6 skoluppgifter, massa julstök OCH att en stallplats måste ordnas - med flytt vid nyår. Det går bra nu.


Idag började dagen med ett besök på min partnerskola. Härligt att träffa barnen igen=) Det behövdes nu när skolmotivationen är så dålig. Sedan tycker jag att det är knasigt att man lägga termin två och tre utan vfu. Alldels för lång tid. Nåväl. Efter det lilla besöket åkte jag till Ica, köpte frulle sedan hem och väckte maken. Vi åt och sedan pluggade jag friskt till strax innan lunch. Då får jag ut till Rallsta för en lunchdejt med bästaste Michaela och Oscar. Vart kvar där fram tills fyra, tiden bara försvann.


Hemma igen blev det mer plugg. Två saker strukna från listan, bra där. Sedan tog jag mig en välförtjänt spelstund, gick flawless för första gången på mw3. Wooop. Åkte ut till stallet och pratade med Mary, hon var myssugen och hungrig såklart. Så hon fick lite av båda. Jag snodde dessutom åt mig ett bett, kan ju vara bra att ha. 



Imorgon är det heldag med kemi. Jag tror ju inte vi kommer sitta hela dagen dock, men vi skulle ställa frågor inför tentan och jobba på rapporten. På kvällen blir jag solokvist, då maken ska på hockey med jobbet. Får spendera den på bästa sätt.

Ovido - Quiz & Flashcards