emmeny

Alla inlägg den 5 december 2011

Av Emelie - 5 december 2011 19:50

Rykten säger att det snöar på sina håll, inte dag för tidigt om ni frågar mig. Färden till skolan imorse var väl inte nån höjdare, tokhalt på sina håll men det gick bra =)


Kemin gick fort, Lars har så roliga kommentarer hela tiden "det vi sysslar med nu är inte kemi, det är sudoku knåp". Lektionerna går riktigt fort. Efter skolan brassade jag hem och väntade med spänning innanför dörren på att posten skulle komma. Mycket riktigt fick jag sim-kortet idag. Däremot så hakade telefonen upp sig lite under uppdateringen. Men nu är den igång iaf. Mitt i telefonandet lagade jag lite mat, J fick fuskrisotto och jag åt färsfylld paprika. Mums.


Den andra stora lyckan idag är att jag blev godkänd på Tekniktentan, woohoo. Precis vad jag behövde just nu. Hoppas bara att det gick lika bra på biologin. 




Av Emelie - 5 december 2011 05:54

En kall och bister morgon. Jag är iaf vaken, bad J att väcka mig för att vara på den säkra sidan. Jag kan inte påstå att jag är så där jätte sugen att bege mig ut då det tydligen är riktigt halt på vägarna. Får ta det lugnt helt enkelt.
Annars är dagens stora förhoppning att mitt simkort kommer, håll tummarna. Nu blire kaffe och frukost.

Ovido - Quiz & Flashcards