emmeny

Alla inlägg den 4 december 2011

Av Emelie - 4 december 2011 23:32

Söndagen sa swisch så var den väck, och nu är det dags för sängen så jag kan komma upp imorrn. Fattar inte varför jag är så trött. 


Dagen har spenderats med J och storasyster. Vi for först till Västanfors igen, då syster ville med dit. Jag säger inte nej, dessutom var det mycket lugnare idag. Några stora inköp vart det inte. Jag köpte den lilla ljushållargranen som jag inte köpte förra gången, och så delade vi på en julklapp.

den lilla granen.


Efter att vi var klara i Västanfors åkte vi hemåt, men beslutade oss för att besöka julmarknaden i Sura först. Vi stosade ner för köpmangatan och kikade lite. Köpte med oss lite fika och begav oss hemåt. Då fick jag syn på renen, vilket PR-trick att ha med en ren. I loved it! Så söt den var.

Vi tog oss en fika hos sis innan jag och J rullade hem till hallsta. Fixade iordning lite mat och sedan gjorde vi stallet. Hemma vart det ett par matcher och det gick bra.

Nu som sagt, sängen. 

Ovido - Quiz & Flashcards