emmeny

Alla inlägg den 7 december 2011

Av Emelie - 7 december 2011 22:09

Vilken dag! Var toktrött när jag vaknade idag men masade mig iaf upp och fick i mig lite kaffe. På väg till skolan fick jag vinterns första sladd, och ett par till har det blivit under dagen. Busväder. Vi fick sluta lektionen mycket tidigare idag, eftersom vi skulle gå igenom labbarna. Vår grupp fick börja med det samtalet så vi slutade vid rasten:) jag strosade runt lite och mötte sedan upp Marie för lunch. Fick träffa lilla ninja också, en riktig sötis:) Efter lunchen kikade jag lite på Åhléns och lite andra ställen innan jag åkte till Torshälla för en fika. Atos blev jätte lycklig när jag kom och sprang genast och hämtade en boll som jag skulle gömma. J kom dit en stund senare så vi tog vår middag på krussgårn, så gott. Hemresan gick inte alltför snabbt, snorhalt och stopp vid rondellen vid Gröndal så vi fick åka över Tumbo ist. Gick ju det med. Hemma vart det lugnt en stund innan stallet. Mary skötte sig fint idag men ville hellre mysa med snön än göra det jag ville vissa gånger :) Nu ska jag göra mig redo för sängen, är sjukt trött.

Av Emelie - 7 december 2011 22:09

Vilken dag! Var toktrött när jag vaknade idag men masade mig iaf upp och fick i mig lite kaffe. På väg till skolan fick jag vinterns första sladd, och ett par till har det blivit under dagen. Busväder. Vi fick sluta lektionen mycket tidigare idag, eftersom vi skulle gå igenom labbarna. Vår grupp fick börja med det samtalet så vi slutade vid rasten:) jag strosade runt lite och mötte sedan upp Marie för lunch. Fick träffa lilla ninja också, en riktig sötis:) Efter lunchen kikade jag lite på Åhléns och lite andra ställen innan jag åkte till Torshälla för en fika. Atos blev jätte lycklig när jag kom och sprang genast och hämtade en boll som jag skulle gömma. J kom dit en stund senare så vi tog vår middag på krussgårn, så gott. Hemresan gick inte alltför snabbt, snorhalt och stopp vid rondellen vid Gröndal så vi fick åka över Tumbo ist. Gick ju det med. Hemma vart det lugnt en stund innan stallet. Mary skötte sig fint idag men ville hellre mysa med snön än göra det jag ville vissa gånger :) Nu ska jag göra mig redo för sängen, är sjukt trött.

Av Emelie - 7 december 2011 07:30

Jag hann inte med stallet när det var ljust. Eller hann och hann, jag valde att pyssla lite med kemiuppgifterna istället. Däremot så gör ju den lilla snö som kommit att det är betydligt ljusare på kvällen. 


Idag är det onsdag så det innebär helg om ett par timmar. Eller ja, självstudier tom tisdag. Så jag ska klä mig och fara till Etuna om en liten stund. Efter skolan ska jag träffa Marie för lunch och sedan julklapps leta lite. Efter det åker jag till Torshälla och fikar hos Katarina. Mys.

Ovido - Quiz & Flashcards