emmeny

Alla inlägg den 12 december 2011

Av Emelie - 12 december 2011 23:58

Efter förra inlägget fick jag besök. Två solstrålar kom och lös upp min dag <3 Michaela och Oscar. Vi fikade lite och pratade. Underbart mysigt. Resten av dagen har vart lugn, spelat lite och pluggat lite. Även om motivationen är lite dålig just nu. Förhoppningsvis kommer den snart igen. Imorgon ska vi iaf labba, det är ju alltid trevligt. På onsdag ska jag träffa studievägledaren också. Förhoppningsvis kan hon ge lite råd och reda ut lite frågetecken.

Av Emelie - 12 december 2011 12:02

Jag blir så trött. Här var man glad att man fått G på tekniken, men nu visar det sig att det kanske inte alls stämmer då läraren strulat ihop reslutaten på blackboard. Kul kul, bara att vänta och se tills resultaten kommer ut på studentportalen alltså. Som om det inte vore tillräckligt nu?


Annars då? Jo helgen har ju sprungit förbi. Lördagen var det ju fest för bror, mycket trevligt. Igår vart det sovmorgon och sedan hade vi fullt upp med en installation resten av dagen. Åkte till stallet ganska sent så jag passade på att kvällsfodra. Mary fick lite brodd under fötterna också, är ju inte optimalt väglag just nu :( 


Nu ska jag fortsätta med mitt evighetsgöra här. 

Ovido - Quiz & Flashcards