emmeny

Alla inlägg under maj 2012

Av Emelie - 1 maj 2012 14:35

Nu har tiden rusat ifrån mig igen. Känns inte helt okej.


Förra veckan gick bra, jag hade fullt upp med barnen men det var kul. I lördags hade vi tjejkväll hos TJ med grillning och vin. Tog oss en svängom på bmb också, men det vart inte så långvarigt. Fick skjuts med kakan och hennes bror hem sedan. Söndagen började lugnt. Sedan tog jag en pw/jogg-tur till stallet. Kände mig oerhört nöjd med min instats efteråt. J kom och hämtade mig sedan när jag var klar så for vi mot Torshälla och Mick och Katarina. Jag busade med hundarna mest =)


Igår.. ja det var väl som det var. Min storasyster är bäst! Jag tog mig ut till stallet till fots på kvällen, och halva vägen hem. Duktig tjej. Det var lagom temp då. 


Idag har jag läst klart den nedrans boken så jag ska knåpa ihop texten nu så den äntligen blir klar.

Ovido - Quiz & Flashcards