emmeny

Alla inlägg den 8 juli 2012

Av Emelie - 8 juli 2012 23:32

Dagen börjar gå mot sitt slut. Jag och syster åkte till sura på eftermiddagen för att hälsa på mormor och hämta nyckeln till huset. Wiiie det ska bli så skönt att komma upp dit igen.

Efter den lilla fikan hos mormor stannade vi till hos mamma och co. Mest bara för säga hej eftersom vi ändå var i krokarna. Efter det åkte vi till maxi innan jag körde hem syster och åkte hem för att laga mat. Nu har vi kikat på Gone in 60 seconds, kanske en av mina favo filmer.

Nu ska jag roa mig med att hänga tvätten, insåg att jag har lite att tvätta innan vi åker:-)

Av Emelie - 8 juli 2012 15:35

Äntligen har appen kommit! Fast tyvärr inte till iphone än, men nu kan jag ju iaf blogga från min tab.

Det var ett tag sedan sist, och jag har hunnit med en hel del. Cityfestivalen med systrar, make och syskonbarn där vi tittade på takida och drack ett par öl på pitchers. Det var suradagarna med den klassiska veteranmarknaden och lite sol och värme fick vi i veckan också. Som man har längtat!

I helgen har det ju vart power meet, men jag har nog missat det mesta av bilarna. Gjorde stan osäker i fredags med syster och Monica i spetsen. Vi promenerade runt halva stan vilket kändes i mina fötter. 8 blåsor! Igår firade vi kakan i Tillberga, men jag vart nykter:-)

Idag spöregnar det och åskar, så jag och syster åker till sura en sväng. Måste låna en nyckel, för på onsdag åker vi till Norrland! Har inte vart där sen -07, så det är på tiden.

Ovido - Quiz & Flashcards