emmeny

Alla inlägg den 20 juli 2012

Av Emelie - 20 juli 2012 23:59

Det har vart en lugn och trevlig kväll med Emelie ikväll. Vi har inte gjort så mycket, mest bara vart. Men jag är inte riktigt på topp, så det var skönt.

Kan glädjas åt en sak iaf, jag lånade två böcker av mamma. Två till i den fantastiska Claire och Jamie-serien.

Av Emelie - 20 juli 2012 18:20

Jag vaknade ovanligt tidigt. Vanligtvis brukar J släppa in killarna i sovrummet när han går upp, och det gjorde han idag med. Men idag ville lille vit inte gosa, han ville busa så det fanns inte utrymme att somna om denna morgon. Istället satte jag på kaffe och joinade amerikanerna och Lee på psn. Var länge sedan och det var riktigt kul.

Vid tolv plockade jag upp syster sedan åkte vi till mamma och de andra. Vi pratade och så, drack kaffe. Nu får vi se när kallelsen kommer.

Nu ska jag åka till v-ås och hämta Emelie:-)

Av Emelie - 20 juli 2012 00:38

Det var trevligt i Torshälla. Som det brukar:-) Jag gömde bollat åt Atos så han var nöjd med sällskapet som kom på besök. Tillbaka i Hallsta stannade vi vid Marys hage så jag fick känna igenom henne. Hon är så gosig.

Hemma vart det det vanliga på TVn och nu sängen.

Imorgon blir det en sväng till sura. Mamma blev utskriven idag och hade lite nyheter, bara att hålla tummarna och hoppas på det bästa. Put the brave face on.

Ovido - Quiz & Flashcards