emmeny

Alla inlägg den 17 juli 2012

Av Emelie - 17 juli 2012 23:27

Dags att ta en liten lur strax. Imorgon ska jag och sis till stan en sväng. Titta lite på Ikea och så, dessutom är det ju hennes födelsedag. Min huvudvärk kom tillbaka efter maten, så jag ska lägga mig strax.

J stängde balkongdörren och gick ner till garaget. Efter en stund hörde jag att det knackade på fönstret, stackars Robbie var kvar där ute. Hihi, men han sade ju iaf till:-)

Av Emelie - 17 juli 2012 21:08

De två senaste inläggen skulle ha bilder, då jag laddat ner appen till iphonen. Men tyvärr verkar inte den funka helt. Hur som så skulle det vart bilder på mina lurviga killar.

Har tagit det lugnt större delen av dagen. Men på eftermiddagen åkte jag med J, systrarna och pappa för att hälsa på mamma som är inlagd igen på lasarettet. Hon har haft dåliga värden med för hög co2 halter bl.a Det är inte akut, men bra att de tar det på allvar.

Nu ska jag strax äta pizza, hemmagjord blire :-)

Av Emelie - 17 juli 2012 14:43

<3

Av Emelie - 17 juli 2012 13:02

Ja så kom den äntligen. Appen till iPhone, men ja det är ju nästan oktober. Jag är glad iaf.

Jag är inte glad över huvudvärken som jag vaknade med:-( Idag blir det lugnt, eventuellt en tur till c-lass för att hälsa på mamma som är inlagd.

Imorse hade jag sällskap av båda grabbarna. <3

Av Emelie - 17 juli 2012 13:01

Ja så kom den äntligen. Appen till iPhone, men ja det är ju nästan oktober. Jag är glad iaf.

Jag är inte glad över huvudvärken som jag vaknade med:-( Idag blir det lugnt, eventuellt en tur till c-lass för att hälsa på mamma som är inlagd.

Imorse hade jag sällskap av båda grabbarna. <3

Ovido - Quiz & Flashcards