emmeny

Alla inlägg den 10 augusti 2012

Av Emelie - 10 augusti 2012 22:37

Det var ju minst sagt länge sedan jag skrev. Sedan dess har jag hunnit med att fylla år. Själva födelsedagen spenderades med lyxfrukost från maken, gofika och mys med Michaela och Oscar, och på kvällen fick jag höra en fantastisk version av Happy birthday. I kanon, vilket jag inte tror var meningen. Mer då? Rensat sjukt mycket svamp som min syster hinkat på mig.

Jag och Mary har kommit igång på riktigt. Jag har insett att jag har haft en mental blockering när det gäller galoppen. Detta är det slut med nu, och i onsdags hoppade vi tom! Både hon och jag hade roligt :-) igår var det en långritt i Hallsta tillsammans med Monica/Rut och Sara/Angel:-) kul!

I lördags fick vi tillbaka vår kille! Salle har nu flyttat hem för gott och det funkar jättebra. Han är lyhörd, följsam och faktiskt samma glada hund som åkte för drygt 3 år sedan.

Det har vart mycket dåliga nyheter den senaste tiden. Det är väl så, att det ofta kommer på samma gång. Nu fokuserar jag på det som gör mig glad, och försöker vara där för mina nära och kära.

Ovido - Quiz & Flashcards