emmeny

Alla inlägg den 30 augusti 2012

Av Emelie - 30 augusti 2012 21:31

Torsdag idag och sista sommarlovsdagen. Tänk att jag vart ledig i tre(!) månader, vad har jag gjort liksom? Haha. Nåväl, lite har man väl hunnit med.

En liten sovmorgon vart det idag, runt nio klev jag upp och började dagen som vanligt. När hunden var rastad och utfodrad tog jag mitt kaffe och spelade en stund. Sedan tog jag med hunden och for till syster en sväng. Lite kaffe där är aldrig fel. Salle var nog rätt nöjd med friska luften också.

Hemma vart det lite pyssel. Disk, tvätt och sånt. När J kom vart det affären och när vi kom tillbaka var S här. Vi fikade och åt.

Ute i stallet var Busan inne när jag kom, skönt med det vädret som var. Jag mockade och sedan följde jag med Suss och Sara ut. En liten sväng på skogsvägen. Mary var högt och lågt. Efter vart det ridhuset. Fröken tyckte det var mycket att hålla koll på där men efter en stund vände hon energin åt rätt håll. Då gick det rätt bra:-)

Min träningsvärk idag är inte att leka med. Nu är det soffhäng innan nattning.

Ovido - Quiz & Flashcards