emmeny

Alla inlägg den 26 augusti 2012

Av Emelie - 26 augusti 2012 13:51

Jag hoppas verkligen inte jag börjar bli sjuk?! Jag mår lite suspekt. Hittills har jag spenderat dagen i soffan.

Om ett par timmar är det stallet som gäller. Insläpp och kvällsfodring. Så däremellan ska jag rida lite.

Av Emelie - 26 augusti 2012 01:04

Jag fick sällskap i stallet. Michaela kom ut och pussade på sin stora tjej. Skönt att de fått komma hem igen. Hon hade med sig hundarna så vi tog en promenad ut i skogen. Den vart inte långvarig eftersom hennes sambo glömt nycklar.

Hemma vart det mat. Magen är i uppror men lite tyckte jag att jag kunde äta. Så kyckling med sallad fick det bli. Gott vare iaf.

Resten av kvällen har jag spenderat med bf3. Gick inte så bra idag, men så är det ibland. Nya tag nästa gång.

Nu ska jag läsa lite mer i min bok. Usch vad ska jag göra när serien är slut?

Ovido - Quiz & Flashcards