emmeny

Alla inlägg den 17 oktober 2013

Av Emelie - 17 oktober 2013 23:23

Det har vart en vecka med ups and downs, som vanligt. Jag är smått förkyld, eller egentligen inte. Bara besvärande halsont som kom i måndags och har stannat.

I onsdags fick jag träffa läkaren för magen. Är så glad att jag kom till skott och bytte vårdcentral för här var det annat liv i skällan. Han tog prover för blodvärde, blodsocker, levervärde, njurvärde, sköldkörteln och eventuell glutenintolerans. Han skrev även ut medicin för magkatarr som jag får prova en månad. Imorgon ska jag tillbaka för vidare undersökning. Inte så kul, men nödvändigt.

Skolan och lektionerna har gått bra även om halsen och magen har vart besvärande. Det är kul att se vilken utveckling en del har gjort.

Ikväll kom första snön. :-)

Ovido - Quiz & Flashcards