emmeny

Alla inlägg den 27 oktober 2013

Av Emelie - 27 oktober 2013 00:16

I övrigt kan jag meddela att min onda hals från förra veckan nu har utvecklats till en rinnande och snorig näsa (bara höger sida dock). Woop

Av Emelie - 27 oktober 2013 00:13

Imorse vart det som sagt frukost på Ikea. Jag körde på säkra kort och var därför lagom mätt när tallrikarna var tomma. Men de två männen åt desto mer så det jämnade ut sig.

J lämnade av mig hemma sedan for han till Ts garage. Jag läste ett par timmar innan jag gick ut till Mems. Lagom till jag skulle gå ut märkte jag att det regnade, typiskt. Men det gick bra ändå. Jag hade tänkt rida ut men det vart en halvkompromiss med framskrittning ute och sedan lite övningar i ridhuset. Det gick rätt så bra, men hon var lite mör tror jag då vi höll inte på länge.

Slimmad Mems!


Inne igen läste jag en stund till tills J kom. Då vart det dusch och sedan en sväng förbi syskonbarnens fest. Vi avslutade med sen middag på Max innan hemfärd.

Ovido - Quiz & Flashcards