emmeny

Direktlänk till inlägg 22 december 2011

holidays are coming.

Av Emelie - 22 december 2011 12:37

I tisdags hade jag en mysig dag med Michaela och Oscar inne i Västerås. Hittade lite julklappar som saknades, har dock ett par kvar som får vänta tills imorgon. Vi åt lunch på gränden också, mumsigt och vi hann med en fika på Öhrmans som måste vara ett av stans bästa fik. Stort utbud, mysig atmosfär och trevlig personal. Jag rullade hemåt, lämnade kassar och bytte om. Sedan åkte jag och kollade på boxplats, flytt för lilla busan igen. Lite tokigt men inte mycket att göra. Åkte ut och pysslade om henne med sedan. 


Igår hade jag avsatt hela dagen för plugg men aj vad svårt det var att komma igång. Jag läste iof men det kändes inte som något nytt fastnade. Framåt eftermiddagen åkte jag med proviant till min make och sedan åkte jag till Michaela för att låna miniräknare då en sådan behövdes på tentan. Vart kvar där en stund och både bjuden på mat och fika. =) Tackar tackar  





Hemma sedan vart det lite spelande, gick så där men nästan hela klanen samlad iaf. Hör inte till vanligheterna för stunden.






Idag var det alltså tenta dags. Och jag tycker det känns bra, så det är bara att hoppas att det gick så som det kändes. Beror väl lite på rättningen också. Nu har jag nyss duschat så ska torka håret sedan blir det inför-jul mys hos Michaela. Wiiie nu är det jullov!! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 20 april 2014 23:47


..bokstavligt talat. Efter en hel veckas vila var det idag dags att hoppa upp igen och se hur damen tog det hela. Som en kanonkula visade det sig. Ruskigt mycket energi, lika mycket humör och en svettig och alldeles matt ryttare tio minuter senare. K...

Av Emelie - 17 april 2014 23:40


Dagen har spenderats med Veronica. Hon skulle till stan så vi möttes upp och åt lunch, sen kikade vi på diverse saker. Vi stannade även förbi biltvätten. Inte för att min bil blev så mycket renare (gör om, gör rätt) - den blev dessutom täckt med ...

Av Emelie - 17 april 2014 23:35

Nu är den här; lösviktsgodis-ätar-helgen. Jag har ätit. Tillräckligt. Punkt. Köpte med ett påskägg till J när jag var och handlade, och köpte med lite till helgen i övrigt. Ur den påsen har jag nallat. Blä säger jag nu. Resten av påsen får barnen äta...

Av Emelie - 16 april 2014 23:10


På förmiddagen tog vi oss en promenad, Andersson och jag. Denna gång hade jag lärt av gårdagens hopp och studs som ledde till vissa akuta utfall i gröngräset. Således; grimma av -träns på! Vi gick inte så långt bara upp i skogsbacken och vände. H...

Av Emelie - 16 april 2014 09:21

I söndags eftermiddag när jag skulle borsta den lilla damen var hon halt. Väldigt halt på höger fram. Den plötsliga uppkommen och reaktionen tydde ju i allra högsta grad på hovböld. I måndags var hon fortfarande halt så då fick hon vara inne och fick...

Ovido - Quiz & Flashcards