emmeny

Alla inlägg den 11 oktober 2012

Av Emelie - 11 oktober 2012 22:43

Igår skrevs tentan så nu är det väl bara att vänta och se. Kändes som jag skrev mer än jag trodde, men vet inte hur de läser när de rättar. När jag kom ut från lokalen upptäckte jag att mina jeans spruckit :-/ nåväl..

Gårdagens eftermiddag och kväll blev lugn och stillsam. Jag minns knappt vad jag gjorde. Jag tittade iaf på greys:-)

Imorse tog jag sovmorgon och sedan spelade jag lite. Eftermiddagen spenderade jag rännandes på lasarettet, upp och ner. Totalt 4 avdelningar besöktes varav 2 besöktes 2 gånger. Mamma hade några kontroller att genomföra och sedan hälsade vi på mormor som blivit inlagd. Mammas faster var också med, hon har ju vart kvar sedan begravningen men ska åka hem imorgon.

På hemvägen stannade jag och fixade stallet innan jag kom hem och fick lite mat i mig. Hade liksom lyckats missa det där med att äta idag. Som tur var kirrade J kinamat så jag vart ordentligt mätt.

Nu tittar jag på fråga Olle, jisses säger jag bara. Snart blir det sängen, heldag i skolan imorgon.

Av Emelie - 11 oktober 2012 22:43

Igår skrevs tentan så nu är det väl bara att vänta och se. Kändes som jag skrev mer än jag trodde, men vet inte hur de läser när de rättar. När jag kom ut från lokalen upptäckte jag att mina jeans spruckit :-/ nåväl..

Gårdagens eftermiddag och kväll blev lugn och stillsam. Jag minns knappt vad jag gjorde. Jag tittade iaf på greys:-)

Imorse tog jag sovmorgon och sedan spelade jag lite. Eftermiddagen spenderade jag rännandes på lasarettet, upp och ner. Totalt 4 avdelningar besöktes varav 2 besöktes 2 gånger. Mamma hade några kontroller att genomföra och sedan hälsade vi på mormor som blivit inlagd. Mammas faster var också med, hon har ju vart kvar sedan begravningen men ska åka hem imorgon.

På hemvägen stannade jag och fixade stallet innan jag kom hem och fick lite mat i mig. Hade liksom lyckats missa det där med att äta idag. Som tur var kirrade J kinamat så jag vart ordentligt mätt.

Nu tittar jag på fråga Olle, jisses säger jag bara. Snart blir det sängen, heldag i skolan imorgon.

Ovido - Quiz & Flashcards