emmeny

Alla inlägg den 23 oktober 2012

Av Emelie - 23 oktober 2012 06:46

Det var ett tag sedan jag skrev nu. Så är det när det är praktik, man hinner liksom inte med så mycket mer.

I helgen vart det ingen vila heller. Packade ner större delen av köket och J monterade ner köksbordet sedan sattes slipmaskinen igång. På söndagen, medan jag tog in hästarna, målade han så det var färdigt när jag kom hem. Skönt. Ett rum mindre på listan.

I söndags eftermiddag var det "kalas" för systersonen och den minsta systerdottern. Det var mysigt :-) Jag åkte ut och fodrade sedan. Därefter kikade vi lite om det var något i huset vi ville behålla.

Hoppas hoppas att det blir tomt till nästa vecka. Igår var jag där själv och gick igenom lite.

Idag mår jag verkligen kasst. Kände det igår också, men imorse så bestämde jag mig för att vara hemma. :-/ Hoppas att det bara är en släng av något så det försvinner fort.

Ovido - Quiz & Flashcards