emmeny

Alla inlägg den 28 oktober 2012

Av Emelie - 28 oktober 2012 21:27

Jag har nyss tagit en lång dusch. Välförtjänt och välbehövligt. Stallet gick smidigt, båda gångerna. De fick både komma in och få kvällsmaten lite tidigare idag, fast för dem var det ju senare. Tokigt det blir när klockan ställs om.

Två lådor har jag lyckats packa här hemma. Imorgon (eller så) måste det inskaffas fler flyttkartonger. Ska försöka få ner allt som inte används nu i veckan. Beror väl iof på, hur det känns med allt.

Samtidigt tänker jag vilken tur jag har. Jag har en man som älskar mig och vi ska snart flytta till ett fantastiskt hus på landet. Jag pluggar till världens bästa yrke. Jag har en fantastisk familj och underbara vänner. Och en tokig liten häst. Det är dessa ljuspunkter jag får fokusera på nu.

Av Emelie - 28 oktober 2012 12:22

Idag vaknade jag till en kall frostig morgon. Solen klev snart upp och kämpade mot kylan.

Jag och maken tog oss en söndagsfrukost i Västerås idag. Sedan intog vi lite kaffe hos storasyster. Härligt. Nu packar jag och han river tapet. Om ett par timmar blir det stallet men innan dess är det en hel del hushållsarbete som väntar.

Ovido - Quiz & Flashcards