emmeny

Alla inlägg den 12 oktober 2012

Av Emelie - 12 oktober 2012 23:04

Very early, för att vara mig. Men jag är trötter ikväll.

Heldag i skolan som innebar 3timmars föreläsning om specialpedagogik och två timmars grupparbete där ingen grupp förstod instruktionerna. Sedan återsamling. Kom hem vid fyra och då var maken på vift. Jag tog ut Salle och strax därefter kom J hem och hade med sig Max åt oss. Han hade vart i stan och kollat på en bil så då passade han på att köpa hem. Det var uppskattat.

När maten sjunkit ner lite åkte jag ut till stallet. Planen idag var att rida Mary med hackamore. Hon tyckte det var lite skumt till en början men efter en stund så var hon riktigt fin :-) eftersom jag red det första jag gjorde hade jag mockning och höpackandet kvar, så jag var kvar till kvällsfodringen.

Kom hem strax före nio, stannade vis Ica på hemvägen och köpte lite nödvändigt. Och icke nödvändigt, som kex och ost. Så hemma vart det ett glas vin till det. Och big Bang theory fick hålla nig sällskap då J är i Rammäs.

Nu har jag iaf bäddat ner mig i sängen. Imorgon förmiddag ska vi ta oss till Stockholm för att titta på ännu en bil.

Ovido - Quiz & Flashcards