emmeny

Alla inlägg den 31 oktober 2012

Av Emelie - 31 oktober 2012 23:43

Idag har vart en bättre dag. Lättare. Men minst sagt busy. När jag vaknade imorse var jag snorig och hade en schysst whiskyröst. Trevligt. Åkte till skolan för att skriva tenta med gruppen. Vi skulle ses i cafeterian halv nio men ett par var lite sena. Efter en stund kunde vi sätta igång och vi jobbade på snabbt, kort och konkret. Vid elva var vi klara, så vi bestämde att äta på Ikea för att fördriva lite tid. Jag smet därifrån till syster en snabbis och återvände till vår handledningstid kl två. Det var inte mycket att ändra.

Kom hem ganska precis fyra. Tog lite mellanmål, bytte om och åkte till stallet. Mary och jag tog ett pass i ridhuset, hon var lite het på gröten men fin. 45 minuter orkade jag innan jag var helt färdig. Fixade det sista till henne och kikade lite kort på när Suss red innan jag åkte.

Rattade den röda faran mot Rallsta för onsdagsmys!! Har haft en mycket trevlig kväll med Michaela, som vanligt. :-) God mat, fika och greys.

Imorgon är det "ledigt" men har utsläpp på morgonen.

Ovido - Quiz & Flashcards