emmeny

Alla inlägg den 8 juli 2011

Av Emelie - 8 juli 2011 22:37

Ja det har ju inte vart nå vidare action här inte på ett tag. Har inte riktigt vart in the mood. Och så har jag ju jobbat. 


Jobbade hela helgen (utan tofflor) så på min lediga dag i måndags åkte jag till stan, mötte upp J och så köptes tofflor. Fanns dock bara svarta foppisar i stl 36, men de kanske inte är så stöldbegärliga?


Tisdag, onsdag och torsdag jobbades det. Och igår eftermiddag hade vi tjejmys hos TJ, dels för att fira Kakan o Kotten som fyllde 20. Grattis till dem!! (men asch vad jag känner mig gammal). Hade jätte mysigt där, vi grillade och mös ute i solen. For hem sedan och däckade av trötthet. 


Vaknade alldeles för tidigt i morse men somnade om och snarkade en stund till. Vaknade den gången med huvudvärk så jag sov nog för länge. Vid tolv åkte jag mot staden, mötte upp J vid sis och lämnade ena bilen där. Sedan åkte vi till Erikslund, hämtade de nya korgarna till klätterställningen och sedan till Max och åt. 


Sedan åkte vi till sura och tog in post och vattnade lite. Åkte hem en stund, sedan hem och bytte om. Sedan åkte vi in till stan igen, J hade en bil att pilla med..ljudet alltså. Sedan vart det lagomt att åka ner till finbilscruisingen. Satt vid löga och tittade, men åååååh så stekande hett. Jag var genomkokt efter tio minuter. Som tur var kom det några små moln efter en stund som svalkade lite.


När de flesta bilarna passerat orkade mitt huvud inte med värmen längre så då rörde vi oss mot bilen. Tog en promenad längs piren också, svalkade skönt där.


Hann med stallet sedan och sen dess har det vart lugnt hemma. 

Ovido - Quiz & Flashcards