emmeny

Alla inlägg den 10 juli 2011

Av Emelie - 10 juli 2011 14:54

Nu börjar jag känna press inför veckan och det faktum att jag är helt slut redan. Har haft en trevlig helg, kan inte säga annat men hade nog behövt vila egentligen för att orka dessa kommande dagar. Nåväl.


Igår var det lördag. J for iväg och gjorde ett jobb i stan på dagen och när han kom hem åkte vi iväg till Hällefors för att träffa en spelkompis. Mycket spännande. Hade iaf grymt trevligt där, mycket härliga människor. Vi åt pizza och snackade massa. 


Jag körde hem och insåg åter igen hur mycket jag älskar min bil. Nu har jag ju inte kört den på ett tag och då blir man ju lite nykär haha. Väl i hallsta stannade vi till i Berg och rastade och matade vovvarna, innan vi for hem.


Idag har jag en "göra-så-lite-som-möjligt" dag. Funkar bra hittils. 

Ovido - Quiz & Flashcards