emmeny

Alla inlägg den 11 juli 2011

Av Emelie - 11 juli 2011 22:14

Måndag redan =/


Igår kväll for jag ut till Michaela. Släppte ut vilddjuren från hundgården och satt där i solen i typ en timme medan de virvlade omkring. De fick varva ner lite och sedan fick de mat innan jag for vidare till stallet. Busan var så nöjd så i hagen, men hade tid att mysa iaf.


Hemma vart det Stolthet & Fördom. Kommer ihåg när jag såg serien, gick på mellanstadiet då och vart så otroligt hooked. Filmen är inte riktigt lika bra, men det är nog för att jag har svårt att se någon annan än Colin Firth som Mr Darcy. Myste iaf i soffan till den resten av söndagskvällen.



Imorse vart det tidigt, eller ja egentligen som vanligt. Men det kändes ju lite tidigare eftersom jag skulle ut till dogsen också =) Kom väldans tidigt till jobbet så var nog ute i lite god tid. Haha. 


Jobbdagen gick bra, men vi var lite flummiga tror jag. Slutade strax innan ett och for till mams o paps för att ta in posten och vattna lite. Däckade på sängen hemma sedan, hade så ont i magen. =/ Låg i två och en halv timme. Sov inte men det var skönt att bara vara. Vaknade till liv sedan och spelade ett par vändor. Gick ganska hyfsat till slut. 


Fixade maten sedan och hamnade i soffan när J kom hem. Kollade på Tv en liten stund innan vi for till hundarna och hästen. J fick leka infångare då ena valacken inte ville komma, men det gick ju bra det med. Hem sedan dusch, nu uppladdning för morgondagen.

Ovido - Quiz & Flashcards