emmeny

Alla inlägg under augusti 2012

Av Emelie - 20 augusti 2012 23:05

Ja det var ju meningen att det skulle bli cross fit ikväll men Oscar var dålig så Michaela fick hoppa över det idag. Så istället tog jag med Salle på en joggingrunda. Knappa 2 kilometer men han är ju lite otränad, och jag med. Det kändes bra dock, riktigt bra.

Annars idag har jag hunnit byta spel 4 (?!) gånger i ps3an. Först black ops med lite zombies, så vart jag själv så då vart det faktiskt mw2. Sedan battlefield 3 med en av de gamla spelpolarna och till sist avslutade jag det hela med mw3. Så det är väl min dag.

Ny väntar jag på en sallad från Max. Mums!!

Mhm

Av Emelie - 20 augusti 2012 11:09

Det skulle ju vart en bild där ja.

Av Emelie - 20 augusti 2012 11:07

Jag sov inte alltför länge denna morgon. Vid nio slog jag upp mina luckor. J tog ut Salle och jag fick sällskap av en vitnosad katt istället.

J drog iväg på sin löparrunda och jag for till affären. När jag kom hem möttes jag av den stirrande grå mannen. Så söt han är.

Av Emelie - 19 augusti 2012 23:13

Idag har jag sovit längre än längst. Klev upp halv tre på eftermiddagen!! Sjukt. Men slängde i mig lite frulle innan jag for till stallet. Hade ju insläpp och kvällsfodring idag. Alla utom två hästar var dock inne, plus Mary och hennes flock så det var rätt lugnt där.

Hemma igen vart det mat sedan kom minsta systerdottern med hennes kille så hon följde med till stallet och hjälpte till att fodra :-) sedan åkte jag till syster och pratade lite.

Nu ska jag inta sängen. Tänker inte sova lika länge imorrn!

Av Emelie - 18 augusti 2012 12:36

Idag är det visst lördag. Jag har ingen vidare koll på dagarna om jag ska vara ärlig men det faktum att J är hemma och jobbade igår tyder ju på att det är just lördag.

Jag har ingen träningsvärk efter igår. Så idag ska jag ut med Mary. Jobba lite trav och lite förflyttningar. Hon var fin i traven igår när jag longerade så ska försöka hitta den.

Annars har jag inte någon större plan för dagen. Beror lite på vad vädret säger, det ser ju lite osäkert ut.

Av Emelie - 17 augusti 2012 19:59

Det vart träning. Uppvärmning 1 km sedan två vändor upp för soptippsbacken stod på Js schema från Anders idag. Jag tog det lugnt och sprang upp en gång, andra vändan tog jag halva. Hade lätt orkat mer känner jag nu, men ville inte ta ut mig alldeles. Nu känns det skönt iaf. :-)

Av Emelie - 17 augusti 2012 12:16

Igår hade jag en liten eftermiddagsdejt med Michaela och Oscar. Hennes kusin Thilda var också på besök. Planen var ett dopp i poolen men fy fan vad kallt det var. Så det var bara benen som blev doppade. :-) En smarrig fika bjöd de på, sockerkaka med blåbär.

J höll på med en bil så vi blev bjudna på mat sedan. En kebab med bröd fick det bli.

Nu ska jag koka ihop lite lunch, hänga tvätt och försöka klippa lite klor på Salle.

Av Emelie - 17 augusti 2012 12:08

Nu var det några dagar sedan sist igen. Denna vecka har bara svischat förbi. Jag har inte gjort några större övningar, jag har vart så sjukt trött denna vecka. Nu får det vara nog med det! Efter lunch ska jag och Mary ut med Monica och Rut, sista gången innan de två far upp till Östersund.

Ikväll ska J löpa i backar, är det inte för varmt följer jag nog med. Kan behöva en endorfinkick.

Nästa vecka blir det hårdkörning och jag är taggad till tusen.

Ovido - Quiz & Flashcards