emmeny

Alla inlägg den 4 november 2012

Av Emelie - 4 november 2012 22:49

Schwosch sa det, sedan var denna vecka slut. Den som skulle vara lite lugnare och jag skulle hinna med det jag inte hunnit, komma ikapp liksom. Men icke. Det har vart full rulle.

Ny vecka imorgon. Tillbaka i skolans värld. Jag skiter i det jag inte hunnit nu och tar en dag i taget.

Av Emelie - 4 november 2012 00:18

När jag kom tillbaka till Mary var det redan lite bättre. Tog och sköljde lite till och mockade. Jag skrev dock att hon skulle få vara inne på morgonen.

Jag lyckades ju sova lite för länge idag men när jag kom ut stod hon nöjt och tuggade i sig lunchhöet. Hennes öga såg nästan normalt ut :-). Åkte hem igen och drack lite kaffe. J började köra ut lådor till huset och jag planerade tekniklektioner. Känns lovande. Vi åkte till Max sedan och åt. Hemma igen tittade jag lite serier på netflix en stund innan det vart dags för stallet igen.

När det var färdigt där åkte vi till Ica och sedan till sura för att tända ljus på morfars grav. Resten av kvällen blev lugn framför tvn.

Ovido - Quiz & Flashcards