emmeny

Alla inlägg den 19 november 2012

Av Emelie - 19 november 2012 06:44

Så var det måndag morgon igen, och jag är uppe före tuppen. Det är jag alldeles säker på eftersom jag har en tupp alldeles utanför sovrumsfönstret numer. Vid fem blev jag väckt. Jag sitter nu med min kaffekopp och tar det lite lugnt innan det är dags för avfärd. Sista VFU-veckan för denna gång. Lite blandade känslor inför det, dels är det skönt att kunna fokusera på dessa tentor som kommer men också tråkigt för jag trivs ju oerhört bra mitt i bland dessa ungar. Men det känns att det vart lite mycket nu med allt som hänt i familjen, med flytt och annat så jag behöver varva ner lite och landa ordentligt. 

 

Måndag innebär ju kort dag för eleverna så vi får se hur länge jag är kvar idag. Jag måste till Vafab och flirta lite också =)

Ovido - Quiz & Flashcards