emmeny

Alla inlägg den 9 november 2012

Av Emelie - 9 november 2012 23:46

Dåliga nyheter först. Vi får skjuta upp flytten en vecka då firman inte tog alla saker. Så kan det vara.

Braiga nyheter; Jag och Mary red lektion för Rebecca idag. Fyyy fan vad kul. Vi fick kämpa lite men det ska man väl? Misstänker träningsvärk imorrn. Jag är så sjukt nöjd med dagens pass. :-)

Resten av dagen får jag återkomma till. Nu ska jag sova då jag nu är fruktansvärt trött.

Av Emelie - 9 november 2012 06:55

Så var fredagen här! Och jag är tröttare än någonsin. Det var grymt tufft att kliva upp imorse trots att J väckte mig. Blir spännande att se hur den här dagen blir.

Igår blev hallen målad och klar. Ännu ett rum att stryka från listan. Bara de två stora kvar nu och de får vi ju ta när vi är helt utflyttade. Det är bara att hålla tummarna för någorlunda väder imorgon :-)

Dags att sätta fart. Fram med kammen!!

Ovido - Quiz & Flashcards